Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.08.2011 17:20 - Хармонията в нас
Автор: stasy69 Категория: Други   
Прочетен: 634 Коментари: 0 Гласове:
1



Живеем в интересно време, пълно със стрес, всевъзможни изненади и агресия. Всички ние си го знаем и въздишаме за доброто старо време, когато хората са били по-спокойни и човечни. Но от собствен опит мога да кажа и сега хората са такива, друг е въпросът, че с негативните си емоции и настроения зареждаме всичко около себе си и хората, и събитията. Време е да спрем и да помислим как можем да излезем от този омагьосан кръг. За себе си мога да кажа, че излязох от такъв кръг, когато започнах да се вглеждам в себе си. Премисляйки всичко, открих , че цял живот съм се подчинявала на не толкова полезни нареждания и съвети. Например, цял живот съм била най-критична към самата себе си, стремяла съм се да постигна непостижимото, а именно да бъда перфектна във всичко и когато това, естествено, не се е получавало, съм била безпощадно критична към самата себе си. Резултата беше плачевен, на 35 години бях, а нито изглеждах на толкова, нито се чувствах млада. Честно казано това е наистина излишно и вредно дори. Всичко се промени, когато приех, че макар и не толкова съвършена, аз все пак съм едно уникално, прекрасно и добро същество, без което света нямаше да бъде същия. Открих в едно тъмно ъгълче на душата си, детето, което бях и го приласках, обгърнах го с обич. Сега всеки ден, поглеждайки се в огледалото, се усмихвам на жената срещу мен, признавам си, че се обичам, защото как мога да искам някой да ме обича, когато аз не се обичам, няма логика. Въпросът не е да се превърнем в нарциси, но кому е необходимо да се подлагаме на разрушителна самокритика. Сега съм на 42 години, изглеждам поне 10 години по млада, а се чувствам на 17 и това е прекрасно. Лично аз не познавам щастливи критикуващи се хора. Затова хора, приемете се, такива , каквито сте, вижте положителните си страни и качества, развивайте ги с радост, не се вторачвайте само в отрицателното.  Успеете ли в това просто нещо, неочаквано ще откриете, че дори в този забързан живот има прекрасни мигове, ще откриете, че зад всяка намръщена гримаса се крие прекрасна усмивка, ще се научите да откривате хубавото в хората . Повярвайте това наистина превръща живота от едно предизвикателство в едно прекрасно пътешествие, което си струва, да се живее. Обичайте се сами и Любовта ще ви намери.





Тагове:   хармония,   любов,


Гласувай:
1



Спечели и ти от своя блог!
Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: stasy69
Категория: Други
Прочетен: 8383
Постинги: 3
Коментари: 1
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930